Final Fantasy 8 (platinum) (zonder handleiding)

Final Fantasy VIII speelt zich af in een 'retro'-omgeving die in sommige opzichten doet denken aan de jaren zestig, met een paar sci-fi en veel bovennatuurlijke elementen erin verwerkt. Het basissysteem lijkt op dat van zijn voorgangers: de speler navigeert een groep personages over een wereldkaart, toegang tot verschillende locaties en vechten tegen willekeurig opduikende vijanden in turn-based gevechten van de kenmerkende ATB-variëteit (active time battle) van de serie. Het karakterontwikkelingssysteem is echter opnieuw ontworpen.

Door spelers bestuurde karakters in het spel hebben geen gedefinieerde karakterklassen. Ze kunnen worden aangepast door magische spreuken uit te rusten, die tijdens gevechten uit vijanden kunnen worden 'getrokken'. Bij gebruik in gevechten werken spreuken als vervangbare items; er zijn geen MP (magische punten) in het spel. Wanneer ze zijn uitgerust, fungeren ze als pantser, waarbij ze karakterparameters verhogen of verlagen, inclusief weerstand tegen verschillende soorten magie (elementair, statusveranderend, enz.).

Monster-oproepen (in de game Guardian Forces genoemd) spelen een zeer belangrijke rol in het aanpassingsproces. Ze kunnen worden 'verbonden' met de personages, vaardigheidspunten (AP) verwerven die zijn verdiend in gevechten, samen met ervaring, nieuwe vaardigheden leren en 'leren' personages, en kunnen ook worden opgeroepen in gevechten. Elk personage kan ook unieke krachtige aanvallen uitvoeren of acties ondersteunen wanneer zijn of haar hitpoints laag zijn. Bij veel van deze aanvallen moet de speler op het juiste moment op specifieke knoppen drukken om zijn kracht te vergroten.

Nieuwe wapens worden gemaakt door materialen te verzamelen en naar een smid te brengen. De speler krijgt geen geld van willekeurige vijanden, maar ontvangt in plaats daarvan loonstrookjes op basis van de SeeD-rang van het personage van de speler. Deze rang wordt verhoogd wanneer de personages vijanden verslaan in gevechten zonder Guardian Forces op te roepen; wanneer de speler SeeD-tests aflegt in het spel; of, af en toe, wanneer de speler tijdens sommige missies een overeenkomstige actie of beslissing voor de hoofdpersoon kiest. Betalingen zijn regelmatig en worden berekend op basis van het aantal stappen dat de personages maken.

Visueel lijkt de game op zijn voorganger, met 3D-graphics voor gevechten en verkenning van wereldkaarten, en vooraf gegenereerde achtergronden voor individuele locaties. De 3D-personagemodellen van de game zijn realistisch geproportioneerd (in tegenstelling tot de 'supervervormde' personageafbeeldingen van de vorige game) en de invloed van anime-kunst is minder merkbaar.

Net als de vorige aflevering bevat Final Fantasy VIII verschillende minigames, waarvan de meest prominente het kaartspel Triple Triad is. Kaarten kunnen worden gewonnen in wedstrijden of worden verkregen via zijmissies of door vijandige monsters te transformeren. Veel personages in het spel kunnen worden uitgedaagd voor een spelletje Triple Triad, dus het is altijd mogelijk om een pauze te nemen van het redden van de wereld om te kaarten met de lokale bevolking.

€ 19.99

Meer informatie / bestellen >>>

Tweedehands producten PlayStation 1 Games
Product
 

Final Fantasy 9

Final Fantasy IX, de laatste Final Fantasy voor de PlayStation, keert terug naar de pure fantasy-roots die de serie voortbrachten. Dit nieuwste deel bevat zeer gedetailleerde personages, voertuigen en omgevingen, en adembenemende bioscoopafbeeldingen.

De toevoeging van gloednieuwe functies, zoals het verhaalverbeterende Active Time Event-systeem en de terugkeer van minigames die extra gameplay bieden, maken Final Fantasy IX niet alleen een gedenkwaardige game-ervaring, maar ook een belangrijke stap voorwaarts in de serie.

€ 39.99

Meer informatie / bestellen >>>

Tweedehands producten PlayStation 1 Games
Product
 

Chrono Cross (greatest hits)

Chrono Cross is een rollenspel in Japanse stijl en een vervolg op Chrono Trigger. Het verhaal van de game is niet direct verbonden met dat van zijn voorganger, hoewel er subplots en personages zijn die ernaar verwijzen. Gevechten in het spel zijn om beurten; net als Chrono Trigger kent het spel geen willekeurige gevechten en zijn vijanden altijd zichtbaar op het scherm. Tijdens gevechten kunnen Serge en zijn groepsleden drie soorten aanvallen uitvoeren: zwak, gemiddeld en sterk, die vaker missen maar meer schade aanrichten. Acties in de strijd vergen een bepaalde hoeveelheid uithoudingsvermogen, dat zich herstelt naarmate andere personages handelen. Er zijn ook geen personageniveaus in het spel: in plaats daarvan krijgen de personages hun parameters direct na elk gevecht verhoogd.

Alle magische spreuken, karakterspecifieke technische aanvallen en verbruiksartikelen zijn gegroepeerd in zes elementen, die zijn onderverdeeld in drie paren met tegengestelde eigenschappen. Elk door een speler bestuurd personage en elke vijand heeft een aangeboren element, dat de kracht van spreuken die eronder worden gecategoriseerd versterkt wanneer het door het personage wordt gebruikt, maar ook zijn of haar weerstand tegen het element van de tegenstander verzwakt. Slagvelden kunnen ook worden gemarkeerd door een bepaald element, waardoor bonussen worden toegekend aan daarop gebaseerde aanvallen en de schade wordt verminderd die wordt veroorzaakt door de tegenstander. Door spelers bestuurde personages hebben roosters met een verschillende vorm waarmee de speler gekochte of gevonden elementen daar kan toewijzen. Wanneer het personage deelneemt aan een gevecht, fungeren de toegewezen elementen als toegeruste spreuken en kunnen ze worden gebruikt totdat hun aantal op is.

Hoewel het grootste deel van de voortgang van het plot lineair is, zijn er verschillende submissies die niet hoeven te worden voltooid om het einde van het spel te bereiken. De game bevat veel rekruterbare personages (maximaal 45, hoewel ze niet allemaal in één playthrough kunnen worden gerekruteerd), verschillende eindes en de mogelijkheid om de game opnieuw te spelen met de statistieken en items van het vorige spel.

€ 29.99

Meer informatie / bestellen >>>

Tweedehands producten PlayStation 1 Games
Product
 

Driving Emotion Type S(losse disc)

Driving Emotion Type-S is een realistische race game. Prachtige graphics. Race in verschillende modes zoals de race mode, de vs. mode, en tournament.

Stap in verschillende snelle wagens zoals de Mitsubishi FTO, de Nissan Skyline, en de TVR Griffith.

€ 3.00

Meer informatie / bestellen >>>

Tweedehands producten PlayStation 2 Games
Product
 

Final Fantasy 7 (losse discs)

De zevende aflevering van de Final Fantasy-serie speelt zich af in een postmoderne, steampunk-, sci-fi-wereld waar geavanceerde technologie heerst en waar robots en bio-gemanipuleerde mutanten naast mensen en draken bestaan.

Het verhaal gaat over Shinra Inc., een kwaadaardig megabedrijf dat verantwoordelijk is voor alle geavanceerde technologie van de wereld. Shinra ondersteunt deze technologie met Mako Energy, Shinra's gepatenteerde krachtbron. Helaas is Mako het levensbloed van de levende planeet en door het te gebruiken, verstoort Shinra langzaamaan de balans van de natuur.

AVALANCHE komt binnen, een rebellengroep van rechteloze burgers die zich verzetten tegen Shinra's ambities. De hoofdpersoon is een ex-Shinra-soldaat genaamd Cloud Strife, een door angst geteisterde kerel met een complexe geschiedenis die wordt uitgelegd naarmate het spel vordert. Cloud sluit zich aan bij AVALANCHE als huursoldaat en samen nemen ze het op tegen Shinra's maniakale leidinggevenden en hun leger van schoktroepen, robots en mutanten. Na een tijdje wordt echter duidelijk dat er andere krachten aan het werk zijn, en uiteindelijk moet Cloud niet alleen tegen Shinra vechten, maar ook een machtige man uit zijn verleden ervan weerhouden de wereld te vernietigen.

Net als zijn voorgangers is Final Fantasy VII een rollenspel in Japanse stijl, met turn-based gevechten met een real-time (ATB, 'active time battle') element tegen willekeurig opkomende vijanden. Maatwerk in het spel draait om een zogenaamd 'Materia' -systeem. In plaats van dat magische spreuken, vaardigheden en bonusstatistieken worden opgeslagen in een enkel personage, worden ze opgeslagen in Materia-orbs, waardoor de speler de spreuken en vaardigheden van een personage op elk moment kan wijzigen vanuit het uitrustingsmenu. Materia-bollen kunnen in winkels worden gekocht of tijdens verkenning worden gevonden. De kenmerkende opgeroepen monsters van de serie zijn ook opgenomen in specifieke Materia. Naast ervaringspunten ontvangen personages ook vaardigheidspunten die de vaardigheden van de momenteel uitgeruste Materia geleidelijk verbeteren.

Elk personage beschikt ook over een reeks unieke aanvallen die 'Limit Breaks' worden genoemd. Door voldoende schade op te lopen zonder dood te gaan, bouwt een personage zijn limietmeter op, die kan worden gebruikt om een zeer schadelijke aanval uit te voeren wanneer deze gevuld is. Krachtigere limietpauzes worden ontgrendeld als de vorige worden gebruikt, en om de krachtigste limietonderbreking van elk personage te verwerven, moeten submissies worden voltooid.

De game maakt gebruik van 3D-personagemodellen en vooraf gegenereerde achtergronden met verschillende camerahoeken voor het verkennen van steden en vijandige gebieden. Wereldkaartnavigatie en gevechtsschermen worden volledig in 3D gedaan. CG-films worden vaak gebruikt als tussenfilmpjes die het verhaal van de game bevorderen. De game bevat een groot aantal mini-games (waarvan de meeste optioneel zijn) en vele manieren om de gamewereld te verkennen, aangezien de speler geleidelijk verschillende voertuigen verwerft die kunnen

€ 25.00

Meer informatie / bestellen >>>

Tweedehands producten PlayStation 1 Games
Product
 

Final Fantasy 8 (zonder handleiding)

Final Fantasy VIII speelt zich af in een 'retro'-omgeving die in sommige opzichten doet denken aan de jaren zestig, met een paar sci-fi en veel bovennatuurlijke elementen erin verwerkt. Het basissysteem lijkt op dat van zijn voorgangers: de speler navigeert een groep personages over een wereldkaart, toegang tot verschillende locaties en vechten tegen willekeurig opduikende vijanden in turn-based gevechten van de kenmerkende ATB-variëteit (active time battle) van de serie. Het karakterontwikkelingssysteem is echter opnieuw ontworpen.

Door spelers bestuurde karakters in het spel hebben geen gedefinieerde karakterklassen. Ze kunnen worden aangepast door magische spreuken uit te rusten, die tijdens gevechten uit vijanden kunnen worden 'getrokken'. Bij gebruik in gevechten werken spreuken als vervangbare items; er zijn geen MP (magische punten) in het spel. Wanneer ze zijn uitgerust, fungeren ze als pantser, waarbij ze karakterparameters verhogen of verlagen, inclusief weerstand tegen verschillende soorten magie (elementair, statusveranderend, enz.).

Monster-oproepen (in de game Guardian Forces genoemd) spelen een zeer belangrijke rol in het aanpassingsproces. Ze kunnen worden 'verbonden' met de personages, vaardigheidspunten (AP) verwerven die zijn verdiend in gevechten, samen met ervaring, nieuwe vaardigheden leren en 'leren' personages, en kunnen ook worden opgeroepen in gevechten. Elk personage kan ook unieke krachtige aanvallen uitvoeren of acties ondersteunen wanneer zijn of haar hitpoints laag zijn. Bij veel van deze aanvallen moet de speler op het juiste moment op specifieke knoppen drukken om zijn kracht te vergroten.

Nieuwe wapens worden gemaakt door materialen te verzamelen en naar een smid te brengen. De speler krijgt geen geld van willekeurige vijanden, maar ontvangt in plaats daarvan loonstrookjes op basis van de SeeD-rang van het personage van de speler. Deze rang wordt verhoogd wanneer de personages vijanden verslaan in gevechten zonder Guardian Forces op te roepen; wanneer de speler SeeD-tests aflegt in het spel; of, af en toe, wanneer de speler tijdens sommige missies een overeenkomstige actie of beslissing voor de hoofdpersoon kiest. Betalingen zijn regelmatig en worden berekend op basis van het aantal stappen dat de personages maken.

Visueel lijkt de game op zijn voorganger, met 3D-graphics voor gevechten en verkenning van wereldkaarten, en vooraf gegenereerde achtergronden voor individuele locaties. De 3D-personagemodellen van de game zijn realistisch geproportioneerd (in tegenstelling tot de 'supervervormde' personageafbeeldingen van de vorige game) en de invloed van anime-kunst is minder merkbaar.

Net als de vorige aflevering bevat Final Fantasy VIII verschillende minigames, waarvan de meest prominente het kaartspel Triple Triad is. Kaarten kunnen worden gewonnen in wedstrijden of worden verkregen via zijmissies of door vijandige monsters te transformeren. Veel personages in het spel kunnen worden uitgedaagd voor een spelletje Triple Triad, dus het is altijd mogelijk om een pauze te nemen van het redden van de wereld om te kaarten met de lokale bevolking.

€ 29.99

Meer informatie / bestellen >>>

Tweedehands producten PlayStation 1 Games
Product
 

Final Fantasy Anthology (zonder handleiding)

Final Fantasy Anthology is een verzameling van twee schijven met twee games:
Final Fantasy V
Final Fantasy VI
Elke game heeft nieuwe CG-introductie- en eindfilms. Final Fantasy VI bevat ook een ontgrendelbare modus waarmee de speler toegang heeft tot een kunstgalerie en een monster-encyclopedie, evenals de gevechtsgeschiedenis en de CG-films van de game.

€ 29.99

Meer informatie / bestellen >>>

Tweedehands producten PlayStation 1 Games
Product
 

Final Fantasy 8

Final Fantasy VIII speelt zich af in een 'retro'-omgeving die in sommige opzichten doet denken aan de jaren zestig, met een paar sci-fi en veel bovennatuurlijke elementen erin verwerkt. Het basissysteem lijkt op dat van zijn voorgangers: de speler navigeert een groep personages over een wereldkaart, toegang tot verschillende locaties en vechten tegen willekeurig opduikende vijanden in turn-based gevechten van de kenmerkende ATB-variëteit (active time battle) van de serie. Het karakterontwikkelingssysteem is echter opnieuw ontworpen.

Door spelers bestuurde karakters in het spel hebben geen gedefinieerde karakterklassen. Ze kunnen worden aangepast door magische spreuken uit te rusten, die tijdens gevechten uit vijanden kunnen worden 'getrokken'. Bij gebruik in gevechten werken spreuken als vervangbare items; er zijn geen MP (magische punten) in het spel. Wanneer ze zijn uitgerust, fungeren ze als pantser, waarbij ze karakterparameters verhogen of verlagen, inclusief weerstand tegen verschillende soorten magie (elementair, statusveranderend, enz.).

Monster-oproepen (in de game Guardian Forces genoemd) spelen een zeer belangrijke rol in het aanpassingsproces. Ze kunnen worden 'verbonden' met de personages, vaardigheidspunten (AP) verwerven die zijn verdiend in gevechten, samen met ervaring, nieuwe vaardigheden leren en 'leren' personages, en kunnen ook worden opgeroepen in gevechten. Elk personage kan ook unieke krachtige aanvallen uitvoeren of acties ondersteunen wanneer zijn of haar hitpoints laag zijn. Bij veel van deze aanvallen moet de speler op het juiste moment op specifieke knoppen drukken om zijn kracht te vergroten.

Nieuwe wapens worden gemaakt door materialen te verzamelen en naar een smid te brengen. De speler krijgt geen geld van willekeurige vijanden, maar ontvangt in plaats daarvan loonstrookjes op basis van de SeeD-rang van het personage van de speler. Deze rang wordt verhoogd wanneer de personages vijanden verslaan in gevechten zonder Guardian Forces op te roepen; wanneer de speler SeeD-tests aflegt in het spel; of, af en toe, wanneer de speler tijdens sommige missies een overeenkomstige actie of beslissing voor de hoofdpersoon kiest. Betalingen zijn regelmatig en worden berekend op basis van het aantal stappen dat de personages maken.

Visueel lijkt de game op zijn voorganger, met 3D-graphics voor gevechten en verkenning van wereldkaarten, en vooraf gegenereerde achtergronden voor individuele locaties. De 3D-personagemodellen van de game zijn realistisch geproportioneerd (in tegenstelling tot de 'supervervormde' personageafbeeldingen van de vorige game) en de invloed van anime-kunst is minder merkbaar.

Net als de vorige aflevering bevat Final Fantasy VIII verschillende minigames, waarvan de meest prominente het kaartspel Triple Triad is. Kaarten kunnen worden gewonnen in wedstrijden of worden verkregen via zijmissies of door vijandige monsters te transformeren. Veel personages in het spel kunnen worden uitgedaagd voor een spelletje Triple Triad, dus het is altijd mogelijk om een pauze te nemen van het redden van de wereld om te kaarten met de lokale bevolking.

€ 39.99

Meer informatie / bestellen >>>

Tweedehands producten PlayStation 1 Games
Product
 

Final Fantasy 8 (platinum)

Final Fantasy VIII speelt zich af in een 'retro'-omgeving die in sommige opzichten doet denken aan de jaren zestig, met een paar sci-fi en veel bovennatuurlijke elementen erin verwerkt. Het basissysteem lijkt op dat van zijn voorgangers: de speler navigeert een groep personages over een wereldkaart, toegang tot verschillende locaties en vechten tegen willekeurig opduikende vijanden in turn-based gevechten van de kenmerkende ATB-variëteit (active time battle) van de serie. Het karakterontwikkelingssysteem is echter opnieuw ontworpen.

Door spelers bestuurde karakters in het spel hebben geen gedefinieerde karakterklassen. Ze kunnen worden aangepast door magische spreuken uit te rusten, die tijdens gevechten uit vijanden kunnen worden 'getrokken'. Bij gebruik in gevechten werken spreuken als vervangbare items; er zijn geen MP (magische punten) in het spel. Wanneer ze zijn uitgerust, fungeren ze als pantser, waarbij ze karakterparameters verhogen of verlagen, inclusief weerstand tegen verschillende soorten magie (elementair, statusveranderend, enz.).

Monster-oproepen (in de game Guardian Forces genoemd) spelen een zeer belangrijke rol in het aanpassingsproces. Ze kunnen worden 'verbonden' met de personages, vaardigheidspunten (AP) verwerven die zijn verdiend in gevechten, samen met ervaring, nieuwe vaardigheden leren en 'leren' personages, en kunnen ook worden opgeroepen in gevechten. Elk personage kan ook unieke krachtige aanvallen uitvoeren of acties ondersteunen wanneer zijn of haar hitpoints laag zijn. Bij veel van deze aanvallen moet de speler op het juiste moment op specifieke knoppen drukken om zijn kracht te vergroten.

Nieuwe wapens worden gemaakt door materialen te verzamelen en naar een smid te brengen. De speler krijgt geen geld van willekeurige vijanden, maar ontvangt in plaats daarvan loonstrookjes op basis van de SeeD-rang van het personage van de speler. Deze rang wordt verhoogd wanneer de personages vijanden verslaan in gevechten zonder Guardian Forces op te roepen; wanneer de speler SeeD-tests aflegt in het spel; of, af en toe, wanneer de speler tijdens sommige missies een overeenkomstige actie of beslissing voor de hoofdpersoon kiest. Betalingen zijn regelmatig en worden berekend op basis van het aantal stappen dat de personages maken.

Visueel lijkt de game op zijn voorganger, met 3D-graphics voor gevechten en verkenning van wereldkaarten, en vooraf gegenereerde achtergronden voor individuele locaties. De 3D-personagemodellen van de game zijn realistisch geproportioneerd (in tegenstelling tot de 'supervervormde' personageafbeeldingen van de vorige game) en de invloed van anime-kunst is minder merkbaar.

Net als de vorige aflevering bevat Final Fantasy VIII verschillende minigames, waarvan de meest prominente het kaartspel Triple Triad is. Kaarten kunnen worden gewonnen in wedstrijden of worden verkregen via zijmissies of door vijandige monsters te transformeren. Veel personages in het spel kunnen worden uitgedaagd voor een spelletje Triple Triad, dus het is altijd mogelijk om een pauze te nemen van het redden van de wereld om te kaarten met de lokale bevolking.

€ 29.99

Meer informatie / bestellen >>>

Tweedehands producten PlayStation 1 Games
Product
 

Secret of Mana

Goed en kwaad strijden om het hart van een jonge strijder. Er bestaat een kracht in het universum dat goed en kwaad in een perfect evenwicht houdt: de Mana-boom. Maar een magisch zwaard heeft een jonge strijder misleid om deze balans te ontregelen en het kwaad door het land te verspreiden.

Om deze reden moet deze strijder een gevaarlijke reis ondernemen op zoek naar het zaad van de Mana-boom, dat eeuwenlang verborgen is gebleven. Alleen dan kan de perfecte harmonie worden hersteld. In dit ongelofelijke avontuur is niet alles wat het lijkt. Magische zwaarden bevrijden het kwaad, maar bestrijden het ook. Schatkisten bevatten valstrikken. Monsters zijn vrienden en vrienden zijn vijanden. Magische drankjes geven je kracht, zwarte magie ontneemt het. Draken vliegen en wapens veranderen.

De wereld staat op zijn kop en jij moet de strijder helpen alles recht te zetten. De enige manier om te slagen is door het geheim van de Mana te ontrafelen.

€ 99.99

Meer informatie / bestellen >>>

Tweedehands producten Super Nintendo Games
Product
 

Driving Emotion Type S

Driving Emotion Type-S is een realistische race game. Prachtige graphics. Race in verschillende modes zoals de race mode, de vs. mode, en tournament.

Stap in verschillende snelle wagens zoals de Mitsubishi FTO, de Nissan Skyline, en de TVR Griffith.

€ 9.99

Meer informatie / bestellen >>>

Tweedehands producten PlayStation 2 Games
Product
 

Webwinkel